Премини към основното съдържание

Мога ли сам да редактирам своите данни?

Ако си логнат в твоя клиентски профил, може да редактираш данните си по всяко време (име, дата на раждане, и телефонен номер) в секцията "Профил и сигурност". За да промениш твоя имейл адрес, е необходимо да се свържеш с центъра за обслужване на клиенти.

Можеш да промениш данните си за адрес със следващата си поръчка - просто въведи желания адрес за доставка или фактуриране по време на процеса на поръчка.

За съжаление, не е възможно да се промени адрес, отнасящ се до вече направена поръчка. Но не се притеснявай! Ако случайно поръчаш на грешен адрес, пакетът автоматично ще ни бъде върнат и плащането ти ще бъде възстановено. След това можеш да поръчаш отново.

Ако промениш личните си данни, винаги ще получиш имейл за потвърждение веднага след това.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Потърси помощ

Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Потърси помощ
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.