Календар на най-очакваните маратонки
Виж всички нови маратонкиПремиум лимитирани колекции
Виж всички премиум колекцииПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Как мога да проследя поръчките си до момента?
След всяка поръчка ти изпращаме потвърждение на поръчката, което съдържа цялата информация.
Ако си влязъл в профила си, може да намериш преглед на поръчките, като кликнеш върху иконата на профила и след това избереш бутона "Поръчки".
На десктоп версията на нашия уебсайт може да намериш иконата на профила в горния десен ъгъл.
В мобилното приложение може да намериш иконата на профила в долния десен ъгъл.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Защо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Защо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.